Sabtu, 20 Ogos 2011

Syiling Baru ada Logo Israel!

5 sen + 5 sen = berapa? Tentulah jawapannya seposen kan? Tapi sejak beberapa minggu lepas jawapan kepada soalan tu dah bertukar. Apa jawapannya? Jawapannya ada kaitan dengan no 1 jugak, tapi bukanlah 1Malaysia sebaliknya 1 Israel. Pelik? Senang nak bagi korang faham aku kasi tunjuk satu gambar nih:

Dah faham? Untuk pengetahuan korang inilah syiling seposen dalam edisi ketiga duit syiling Malaysia Inilah kalau korang nak tahu agenda APCO (Agensi Yahudi) yang terbaru iaitu nak menjadikan Malaysia ni sebagai. salah satu cawangan terbaru diorang selepas Singapura. Lambang bulan dan bintang juga tidak lagi digunakan kerana nak menukar agama rasmi Malaysia kepada agama Yahudi.

Ya, itulah hakikatnya. Gerakan ini juga telah memulakan gerakan dakwah mereka di kalangan orang Asli kerana beranggapan mereka lebih mudah dipengaruhi. Sememangnya dorang telah berjaya kerana ada bukti daripada rakan blogger seperti yang di bawah neh. Dalam gambar ni terang-terang makcik tu pakai LAMBANG YAHUDI! Bukti apa lagi korang nak? 

 
Gambar asal adalah daripada blog akusobriyaacob
Korang jangan percaya kalau Bank Negara cakap gambar kat duit seposen tu sebenarnya berasal daripada motif orang asli Mah Meri. Korang JANGAN SEKALI-KALI PERCAYA! Sebenarnya orang Aslilah yang telah didakwah dan kini sedang menganut agama Yahudi. Korang jangan percaya cakap orang kerajaan weh, dorang cuma nak tutup kegiatan sebenar dorang bersekongkol dengan orang Yahudi!

1 ulasan:

  1. kalau paham dari logo tu pon..
    lambang 14 bintik tu menunjukan 14 belas buah negeri dalam malaysia.
    dan garis lima bermaksud 5 negara tidak bersekutu
    dan lambang bintang yahudi
    menandakan bahwa malaysia sebenarnya dibawah pemerintahan yahudi!

    BalasPadam